4. des. 2010

NIB-Utfordring: Jul i vårt hus!

Jul i vårt hus blir det med kakemenn, julete, julestjerne, hjerter og mye rødt....
:)
Jeg slenger meg dermed med på Nib sin utfordring!!


Har sydd et "lite" kremmerhus også :)
Cirka 90 cm langt skal det mye godis til for å få fyllt det...
Det er sydd av kraftig lin, med pelskant og hanke med fløyelsbånd...

I dag gikk vi på posten - frisk tur i 15 minus - og postet julepakkene og en del julekort...
Godt å ha gjort det i allefall :)
I kveld er det julebord på favorittrestauranten - Fratelli i Lillestrøm - super mat og godt selskap... Jeg gleder meg masse!!!

Ha en flott lørdagskveld ;)







1 kommentar:

  1. Tusen takk for link og tips om minnebok til jul :-) Jeg har allerede bestilt!

    Herlig oppskrift på kakemenn! De skal jeg prøve til uken, for de som er i butikken er ikke noe gode...

    Koselig bilde av "jul i vårt hus". Herlige kakemenn, jeg elsker formen de er laget i.

    Fratellis er min favorittitaliener over alle italienere. Det er ikke lenge til jeg skal dit heller :-)

    Kose deg masse, masse i kveld!
    Klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)