5. des. 2010

Aketur og et lite juletre...

I dag har Ludvik vært ute på sin første aketur...
Med smokken på plass selvfølgelig :)
Alt gikk bra så lenge det var fart på akebrettet, men stoppet vi så kom det lyder fra ham gitt ;)
Så det var bare å sette fart igjen...

Bak huset fant jeg et lite juletre... Det sto to stykker sammen, så da har jeg et til neste år også :)
Det har fått plass i et norgesglass, og står sammen med kjelken jeg fikk tak i på loppis...
Når Ludvik blir litt stødigere og kan sitte selv, så får vi ta i bruk den og :)

Pinnekjøttet og rotgrauten er ferdig om litt... Gleder meg!!
Ha en fortsatt strålende søndag :)

1 kommentar:

  1. Heia.
    Søte lille på aketur.
    Fine bilder av grantreet og jeg digger kjelken din.
    Flott uke ønskes
    klem
    Randi

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)