30. nov. 2010

Min ønskeliste...

(Bilde fra www.brandos.no)


(Bilde fra http://lillevilla.no)
(Bilde fra ilsejacobsen.dk)

(Bildet fra www.creme.no)

(Bildet er fra www.janome.no)


Dette er NOE av det som står på min ønskeliste - ikke bare til jul, men året rundt, siden sjansen for å kunne krysse av veldig mange av ønskene hvis jeg ikke kjøper de selv da, er minimale...
Nå er det jo ikke de rimeligste ønskene heller da... :)

Min ønskeliste er som følger:
Sorel vintersko
Ilse Jacobsen støvler (korte)
Hvit Tolix stol
Jonome broderimaskin
Linse til speilreflekskameraet
Høy osteklokke
Armbåndsur (Hvitt)
Veggklokke
Men, gavekort fra følgende butikker er også velkomment ;)
Zanz
Dorothea
Linnea's Hage
Lille Villa
Kremmerhuset
Stoff & Stil

Sånn - da vet dere det :)
Gleder meg til julaften - hihi :)

1 kommentar:

  1. Såå utrolig mye fint du ønsker deg :-) Jeg har også lyst på Sorrel skoene, men det er som du sier, de er litt dyre.


    Jeg håper du får noen av ønskene oppfylt!
    Ønsker deg en super kveld!
    Klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)