22. nov. 2010

Helgekos...


I helga ble vi ferdige med flere julegaver - noen kjøpt, og noen lagd...
På Søstrene Grene fant jeg disse herlige eskene med gamle og nostalgiske julebilder -
Supre til å oppbevare julepynt i, eller til å pakke inn julegavene i...
Jeg hadde ihvertfall blitt glad for å få julegaven min i en slik eske, den er jo en gave i seg selv :)


Lavendelvinger er kjempefine venninnegaver - og supre å ha i f.eks klesskapet eller
undertøysskuffen fordi de gir en herlig duft av klærne...
Har du lyst på en så ligger det noen ute i
Epla-butikken min...

Ha en kjempeflott uke!!
:)

3 kommentarer:

  1. Oi, julegaver som er pakket inn allerede.. flinke dere er. Ja jeg får også komme igang. :) fine vinger -og grener.

    Ha en fin uke. klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så gøy at du fant bloggen min og til og med deltar på Giwe Away! Blir så glad jeg da...

    Bloggen din er jo bare herlig, så her kommer jeg igjen. Legger deg til på blogrollen min og gleder meg til framtidige innlegg...

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Så herlige vinger Marte! Du slutter aldri å imponere! Godklem fra Trøndelag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)