17. nov. 2010

Julegavetips!

Denne hadde jeg fått så mange anbefalinger om, at til slutt måtte jeg bare kjøpe den!
Angrer jeg?
Nei!
Dette er virkelig en FAMILIEkokebok!
Boka er på hele 382 sider, og her finner du oppskrifter på det meste...
Her er oppskrifter på Hurtigmat og på God-tid-mat, dvs. har du 5 minutter eller 5 timer på å lage middagen? Uansett finner du en oppskrift som passer...
Her finner du nemlig oppskrifter på supper, salater, pasta, fisk, fugl, kjøtt, grønt, saus, egg, brød og søtt..
Og under hver oppskrift finner du serveringsforslag, og variasjonstips eller kokkeknep :)


Ha en flott onsdag - det blir det her også bare tåka letter :)


1 kommentar:

  1. Heia.
    Ser ut som en herlig og allsidig kokebok. Likte MÅKElua mannen din fikk. Ønsker meg en slik selv. Herlig rundt ørene.
    Ha en deilig kveld.
    Hilser fra sofaen,
    Randi Lefthand ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)