29. apr. 2010

Pågående prosjekter...

Alltid har jeg (og også mannen min...) mange prosjekter gående - samtidig... Er vel sånn det blir når man har et stort hus og mange kreative ideèr :)

I og med at vi fikk et stort prosjekt for noen måneder siden - nemlig Lillemann :) har mange små prosjekter blitt satt på vent, men nå er vi i gang igjen...

2 hyller skal males hvite, og få nye knekter fra Linnea's hage...

En krakk skal få hvite føtter, mens jeg på setet skal stifte fast stoff...

Settekassa skal males hvit og få papir i bunnen fra Tilda-serien...

Jeg gleder meg til tiden jeg kan sette av til slike prosjekter - og når man har en liten krabat i huset får man bruke tiden effektivt når man først kan :) Når prosjektene er fiks ferdig skal jeg vise dem frem..


2 kommentarer:

  1. SÅ kjempe lekre bilder!
    Så fine de hylleknektene :)

    Ha enfin kveld :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Blir spennende å se resultatene av alle prosjektene dine. Har som regel flere prosjekter på gang samtidig jeg og, men med små i hus tar det fort litt tid før man blir ferdig...
    Ha en fin kveld

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)