4. apr. 2010

Fra mitt hobbyrom..

I huset vårt er det mange rom, og enn så lenge trenger vi de ikke til barnerom :) så da kan de brukes til noe annet - jeg fikk hobbyrom, mannen fikk hjemmekino :)

Synes det er veldig praktisk å ha et rom hvor jeg kan ha symaskina og strykebrettet stående fremme hele tiden - samt at alle pågående prosjekter ikke trenger å pakkes bort hele tiden...

Gavebåndstativ er en nødvendighet :)

Inspirasjonen ligger fremme hele tiden...

Alle sysaker og nødvendigheter er oversiktlig og i umiddelbar nærhet..

Jeg har lagd en nålepute istedet for lokk på et Norgesglass!

Jeg er veldig glad i min Vince kjøpmannsdisk fra Home&Cottage - den har mange rom til oppbevaring av mine hobbysaker :)
Der ligger også alle interiørbladene lett tilgjengelig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)