22. juli 2010

Tur til Drøbak...

På tirsdag var vi i Drøbak - det var nemlig en av de tingene vi satte på programmet for sommeren... Har hørt så mye fint om stedet så jeg lot meg friste til et besøk.... dessuten har Anette med bloggen Guttemamma hatt flere innlegg om koselige interiørbutikker her - og hun hadde absolutt rett :)


Det var kjempemange koselige gater og fine hvite hus... Nesten litt sørlandsidyll... Været var ikke det beste - vind, litt regn og tåke.. men koselig allikevel :)

Må bare vise ett bilde av min mann som går rundt som en levende reklame for Moods of Norway... sko, shorts og jakke... svensken synes norsk design er best :)


Det var å få kjøpt alt mulig i Drøbak :)
Måtte selvsagt innom mange av de utrolig koselige butikkene der - og det ble "litt" handling... hihi...

Nydelig potterose i søt liten krukke kjøpte vi hos Drøbak blomsterbinderi - kjempekoselig blomsterbutikk.... Og ved siden av var Lille Due hvor vi også var innom - og hvor både jeg og mamma koste oss og kom ut med store poser etterpå:) Artig!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)