17. juli 2010

Hva har skjedd siden sist? Og innlegg nr. 100!!

Gratulerer til meg selv med 100 innlegg - oi, jeg har hatt mye på hjertet siden jeg startet bloggingen :) Selv om det har vært en aldri så liten bloggpause nå da....

Som dere ser av siste innlegg så har vi vært i trøndelag... Vi har vært kjempeheldige og hatt fint vær hele tiden - kun den dagen vi kjørte hjem igjen måtte vi droppe shortsen... :)

Det har blitt en del shopping - ganske mye ting og tang ble med hjem faktisk - selv om det ikke var helt planen (Hmm, hørt det før?)... Men jeg fant jo så mange fine og koselige interiørbutikker og da kunne jeg ikke la være... (Hmm, hørt det før også?)

En dag ble brukt i Trondheim... Vi dro dit for å få tatt bilder av lillemann hos en god venninne og dyktig fotograf...
Se fotobloggen hennes her :)
Jeg har ikke sett det endelige resultatet enda, men tror bildene blir kjempefine, så jeg gleder meg masse til å få hengt noen av dem på veggen!!
Camilla vet at jeg liker sommerfugler - er det noen som ikke vet det mon tro... Fikk i allefall det søte fatet av henne pluss noen små sommerfuglpepperkakeformer :)
Han som skulle vanne blomstene når vi var borte får nok ikke fornyet engasjement som gartner - riktignok var ingen blomster døde av tørke... men ett betydelig antall var i ferd med å ta svømmeknappen!! Etter en liten redningsaksjon er det nok allikevel noen som er i ferd med å gå dukken...
Passer bra å ha en liten fiskekurv da ved siden av... Bare måtte ha den - det var jo tross alt salg på Princess :)


1 kommentar:

  1. Litt shopping hører til sommeren synes nå jeg. Jeg har i allefall tatt på meg de spanderings-buksene ;P.

    Klem Madelén

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)