1. juli 2010

Putedilla...

Det er ikke lenge siden jeg prøvde å lage en pute for første gang, og jeg må si meg riktig så fornøyd med resultatet...

Synes det er lukkesystemet bak som er det vanskelige - og på denne ble løsningen trykk-knapper, men tror jeg prøver noe annet neste gang :)

Ja, for her skal det komme ferdige puter på løpende bånd... eh, eller sakte men sikkert... Tror det gjenstår å se :) Men puter er kjøpt inn i alle fall - så nå mangler bare mine kreative ideer til putetrekkene :)








Da er det trøndelag og båttreff som er denne fredagens mål!!

God helg :)

2 kommentarer:

  1. Den var skikkelig fin da!!!!
    Så flink du er=)
    Skulle ønske jeg var kreativ og fingernem, men det er jeg absolutt ikke;)

    Håer dere får en fantastisk dag på båttreff:)

    SvarSlett
  2. Putedilla er fort gjort når man først har begynt..
    Den ble kjempe lekker den du har laget!

    Kos dere i trøndelag.. Lykke til på rekvedjakt! hih.. det er moro når man finner det man ønsker seg altså! kLemmer

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)