7. juni 2010

Inderøy: Berg gård

Berg gård er ett av stedene langs Den Gyldne Omvei... Du finner gården mellom bakkar og berg på Kjerknesvågen.


Her har de eget spisested til blant annet utleie... Jeg og min mann hadde bryllupet vårt her for 2 år siden, og en mer idyllisk ramme rundt det skal du lete lenge etter - perfekt!

Gården har også eget slakteri - og kjøtt og andre gode saker selges i deres landhandel, eller serveres ferdig tilbredt ved bestilling... Dette er virkelig kortreist mat!

For å se bildene litt bedre kan dere titte inn på deres hjemmeside som du finner her - bildene er lånt derfra...


I landhandelen har de gjenskapt en krambu fra gamle dager - og på sommeren kan du komme dit hver dag for da har de cafè der... Så lurer du på hvor søndagsturen skal legges så er det absolutt å anbefale en tur til Berg gård - den er vel verdt et besøk!

3 kommentarer:

  1. så fin header du har fått til:) likte bloggen også:)

    SvarSlett
  2. Hei!! Takk for koselig kommentar på bloggen min:) Her var det masse spennende, så du skal ikke se bort i fra at jeg titter innom igjen! Legger meg til som føleger jeg.

    Klem Tine

    SvarSlett
  3. Heisann! Takk for koselig kommentar inne hos meg :-) Nå har jeg lest gjennom endel hos deg og jeg må si jeg trives :-) Fin header!
    Nå får sommern komme og strandstolene frem :-)
    Frk. Rosenvinge :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)