15. juni 2010

Enkelt og billig!


Det er ikke bare enkelt og billig, men det er gjenbruk - jeg merker at jeg tenker mer og mer miljø og gjenbruk... og hvorfor ikke? Det meste kan brukes om igjen - ofte med helt nye bruksområder :)

Hos oss spiser vi mye syltetøy - og jeg gjemmer alltid syltetøyglassene når de er tomme... Her har jeg brukt decopauge, klistremerker og flotte bånd - da har du plutselig en lyslykt eller en vase!!

Noen har jeg surret ståltråd rundt slik at de kan henges opp - legger du steiner i bunnen av lykten henger den stødigere... Kjempefint å henge ut i trærne i hagen også!!

Enkelt,
lekkert, og billig!!

5 kommentarer:

  1. Hallo!
    Jeg har masse glass stående på benken som jeg også skal lage noe av.... Kaffeglass, syltetøyglass, sausglass osv....

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  2. Dette er så smart og moro :)
    Ikke lenge siden jeg satt og tvinnet opp lykter :)

    De var kjempe fine, så flink du er!

    Ønsker deg en herlig tirsdag :)
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg!

    Takk for koselige hilsner hos meg.
    Så bra du tenker på miljøet.
    Liker også gjenbruk,men har sikkert en del å gå på ellers når det gjelder det å være bevisst på sånne ting...:)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Kjempefine! Tenk en hel haug med sånne ute i hagen om sommeren da? Er også opptatt av gjenbruk, og det er ekstra kjekt når det ligger litt arbeid bak synes jeg:) Også må jeg si tusen takk for utrolig fine ord hos meg, jeg blir kjempeglad! God klem fra Heidi

    SvarSlett
  5. Dette er flottesen!! Lker særlig de lyktene til å henge opp!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)