9. nov. 2011

"Små forelskelser hver dag..."


Hvis du ikke har vært på epla.no er det på tide du kikker innom! 
 "Nettsted for kjøp og salg av håndlagde og unike ting"
Så utrolig mye fint og forskjellig du kan finne der - noe for enhver smak, og jeg garanterer at du raskt finner dine favoritter - og de blir mange :)


Jeg måtte bare ha denne nydelige ringen - en løvetann som blomstrer av..
Og jeg fant den hos MadamLili
Lørdag 26. november har du muligheten til å møte over 70 stykker av de som har butikk på epla.no, da er det nemlig Epla's Julebasar!!
I samarbeid med Allers arrangeres julebasaren på ærverdige Heggedal Hovedgård i Asker - 
fra 10 til 18 kan du shoppe til deg selv og andre, blant masse fantastisk hjemmelagd ting og tang :)
Gled deg - det gjør jeg, Hos Farmor skal nemlig være med!!

(På facebook kan du få med deg oppdateringer rundt arrangementet)

1 kommentar:

  1. Så nydelig ring -ekte hverdagsgleder slike små, fine ting :)
    Fant deg nå jeg, så legger meg til som følger og titter snart innom igjen.
    Klem May Helen

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)