7. nov. 2011

Hvilken er din favoritt?



Her flyr tiden avgårde og mellom vannkopper, høstforkjølelse og messer skal varer pakkes opp, ordrer sendes ut og adventstid og jul forberedes... phu!!
Men kan ikke si annet enn at det er moro moro moro :)
(ikke vannkopper da!!)

3 fat - 3 ulike stiler
Lilla, rødt eller hvitt?
Jeg velger meg alle tre jeg :)

Ingen adventstid uten lilla,
og tradisjonen tro blir det mye rødt i jula, men også hvitt og sølv..
Når begynner du å pynte?
Jeg pynter til 1 desember!
Jepp, det gjør jeg -  det er jo den koseligste tiden på året!!

Ha en super ukestart!!

Ps: Alt på bildene finner du i nettbutikken.

2 kommentarer:

  1. Nei jeg vil ikke tro at vannkoppene ligger på den morsomme siden av skalaen...

    Jeg likte både nr 2 og 3, men mest 3 da... det er noe rolig over det hvite, hvis du skjønner? :)

    God dag videre
    klem klem

    SvarSlett
  2. Så lekre fat du har laget!! Jeg holder en knapp på nr. 3:)
    God mandagskveld!!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)