18. nov. 2011

Jeg har kastet meg på bølgen...


Og da snakker vi teip!
Ja, for nå er det superpoplært med teip i alle mulige slags farger.. 
Eller det har vel strengt tatt vært det en stund nå..


Du kan til og med pynte med teip :)


Etter en liten kikk på det jeg har av ting og tang, fant jeg jo litt av hvert.. Jeg var egentlig ganske hardt rammet av teip-feberen fant jeg ut! Og enda vet jeg det ligger en del juleteip et sted ;)
Brun pakketape er kjedelig - med farger og bilder på tapen blir det mye finere!!


Små fargerike ruller med den japanske papirtapen m t masking tape "washi" 
er kjøpt hos Konfettishop -
Brun papirteip fra Granit -
og pakketeip med bilder og farger fra Chez nous...

Er du rammet av teip-feber også?

2 kommentarer:

  1. Ja, det er jeg!
    Men det føles godt, for den har så mange muligheter...
    Herlige farger og mønster på de du viser her :)
    Ha en god helg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Eg er ramma av shoppe-teip-genet i alle fall. Har ikkje fått brukt dei enno, men har planer om ein liten juletreskog i gangen etterkvart! ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)