30. aug. 2010

Sunn sjokolade...


Visste du at du kan få kjøpt sunn sjokolade?
Alle har prøvd å overbevise seg selv i et svakt øyeblikk om at all sjokolade er sunn siden den er lagd på bønner... Hmm, hvem prøver vi å lure...
Vel.. denne sjokoladen er faktisk sunn!! En om dagen er godt for magen :)


Sjokoladeprinsen vant Skaperen i 2009,
og på bakgrunn av det er sjokoladen produsert...

Og som dere ser - jeg ble overbevist!!
Tross en stiv pris vil jeg kjøpe denne igjen... den smakte nemlig utrolig godt!!

God og sunn - da kan vi gladelig unne oss litt sjokolade, selv på en mandag...

:)

7 kommentarer:

  1. Oj - denne var ny for meg?! Må prøves;)

    Ha en fin dag!!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  2. Har den kommet nå !???? åååå som min sønn har ventet på denne altså !! :)))

    SvarSlett
  3. Spennende! Så jo den herlige, gira sjokoladeprinsen på tv, og det så jo virkelig ut som om den smeltet i munnen på de som smakte. Hvor får man kjøpt herligheten? Den må jo bare prøves. :)

    SvarSlett
  4. Ja den var virkelig god :) Jeg kjøpte den på Meny, og den kostet vel 22 kroner for 50 gram, så det er en stiv pris... Men den er jo sunn da ;)

    SvarSlett
  5. Nja, det er ikke sikkert den er så sunn.. Ta en titt på linken under:

    http://verosgalematverden.wordpress.com/send-e-post-til-sjokoladeprinsen/

    Men den er sikkert kjempegod:) :)

    SvarSlett
  6. Bra det ikke var mer enn 50 gram da, ellers måtte jeg ha venta til lørdag med å spise resten... det er jo den usunne dagen... eller... Noen ganger er det vel best å spise og nyte, og ikke lese det med liten skrift...

    SvarSlett
  7. Jeg har prøvd den, og den smaker nyyydelig :) Har sjekket om den virkelig er sunn og den er virkelig det. GI-nivå er lavt og det er jo avgjørende :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)