1. aug. 2010

Hjemmebakt...

Da vi gifta oss for 2 år siden ønska jeg meg - på vegne av oss selvfølgelig :) - en Kenwood kjøkkenmaskin. Det fikk vi av mamma og pappa, og med den ville jeg også ha mamma`s brødoppskrift - den fikk vi, og siden da har vi knapt hatt annet enn hjemmebakt brød hos oss. Med andre ord er vi veldig fornøyd både med Kenwood`en og med mamma`s brødoppskrift... Så en dag i uka, og da gjerne søndagene, bakes det 3 brød slik at vi har hele uka... Det som er så bra er at brødet holder seg ferskt lenge!
Og hva er vel bedre enn nybakt brød med hvitost, og et glass iskald melk :)
Baker du?
Til middag var det hjemmelagd pizza... Kjøttdeig, chorizopølse, paprika, løk, tomat, ost og krydder... Hvis jeg måtte velge en middagsrett som jeg skulle spist hver dag resten av livet så hadde det blitt pizza!! Vanvittig godt, og uendelig mange muligheter :)

Skal jeg spise pizza ute så blir det på Peppe`s - synes de har kjempegod pizza med mange ulike smaker...

Nå lurer jeg på om jeg skal investere i en pizzasten - har hørt mye bra om den - blant annet blir bunnen veldig god, også tar det ikke mer enn 3-4 minutter å steke pizzaen :)
Tror det er å få kjøpt på Jernia til en rimelig pris...

Hvordan er din favorittpizza?

1 kommentar:

  1. Å ja, hjemmebakt brød er himmelsk - jeg nyter gjerne en skive med brunost på og et glass iskald melk til... (nå ble jeg jammen litt småsulten her...)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)