20. juni 2010

Utfordring og award!

Lena Celines har gitt meg en utfordring!
Jeg skal fortelle 6 positive ting om meg selv, og vise frem et bilde av meg selv som jeg er fornøyd med...

Jeg er:
Ærlig
Kreativ
Jordnær
Gavmild
Lojal
God kokk

Jeg er rimelig sikker på at det er slik både min mann, venner og kollegaer også ville beskrevet meg :)

Dette bilde av meg er jeg fornøyd med... fordi jeg har det bra og er lykkelig, og sammen med mine 2 favorittgutter som betyr alt i verden for meg...


Det er vel meningen at jeg skal gi denne utfordringen videre til 6 personer, men jeg dropper det akkurat nå... ser det er mange som har fått denne utfordringen tidligere :) Men det er litt morsomt og da, å se hva folk sier om seg selv når de får slike utfordringer...

Jeg har også vært så heldig å fått en award fra Tagmydesign - er så glad for at bloggen min kan være en kilde til inspirasjon, og setter stor pris på å få en award fra skjønne Tine!! Med awarden skal jeg fortelle 7 ting om meg selv.....


Jeg er:
Storesøster
Hekta på lakris
Stor tilhenger av Rosenborg ballklubb
Pensjonert jordbærplukker
Tatovert 2 ganger
Ivrig fotograf
Shopoholiker :)

Ha en strålende uke - her er det meldt sol og over 20 grader hele uka så jeg gleder meg til dagene som kommer... Husk solkrem :)

1 kommentar:

  1. Artig å få vite mer om det,, martemora!! :)
    Rosenborg tilhenger er jeg å :) JUHUUUU!!

    Ha en flott dag!
    Klem S

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)