28. juni 2010

Eplete og flotte krukker...

Fikk kjempefin sommergave fra en god venninne... Tyrkisk eplete, som jeg gleder meg til å smake.... og en kjempesøt krukke... Og hun kjenner meg godt, og vet hva jeg liker, for...


...krukken med bestikket har jeg kjøpt selv, og er kjempefornøyd med den... Så dere kan tenke dere at jeg ble fornøyd med gaven... Jeg elsker sånne gaver :)
Forresten:
Jeg har et Nikon D80 speilreflekskamera og har lyst på ny linse for å få bedre nærbilder - noen som har forslag til hva jeg bør kjøpe, siden jeg egentlig ikke har så god greie på sånt...

Vil også si tusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen,
og koselig at dere vil følge bloggen min :)

1 kommentar:

  1. Skal si venninna di kjenner deg godt da ja Marte! Herlig med gaver:) Kjøp deg en Nikkor 50 mm 1.8- superfin til portretter- og fin pris. Har du litt ekstra å legge i kan du ta en Nikkor 50 mm 1.4. Disse to objektivene er faste- det går ikke an å zoome med dem. Sjekk ut bruktmarkedet på foto.no- der finner du den første jeg nevnte til 500,- (nypris fra 1300-1700)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)