17. juni 2010

En herlig dag!

Det har vært nok en herlig dag her på østlandet med strålende sol og gode temperaturer - godt å kunne slappe av ute med en god bok og mangosmoothie :)

I stua står et "lite" prosjekt!! Gleder meg til vi får det ferdig - tror det blir knallbra :)

Sidene i en gammel bok har blitt til de nydeligste sommerfugler.... *sukk*...
Skulle forresten ønske jeg hadde et lite fjøs i hagen slik at jeg kunne gjort som i Tid for hjem - synes det ble utrolig stilig!! Heldige mennesker :)

2 kommentarer:

  1. Hei. Så fin blogg du har. :)Mette. PS Legger meg til som følger jeg.

    SvarSlett
  2. Hei

    Takk for koselig hilsen hos meg. Her var det mye å bli inspirert av, jeg har lagt meg til som følger. :-)

    Jeg vil oppfordre deg til å sende sommerbilder og sommerideer inn til konkurransen. Disse søte sommerfuglene var jo midt i blinken.

    Gleder meg til å høre fra deg.

    Beste hilsen

    Franciska :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)