26. mai 2010

Endelig tilbake igjen :)

Yes - endelig er jeg tilbake på nett!! En høyst ufrivillig og lang bloggpause ble det på meg da lyn og torden slo ut internett-boksen vår for halvannen uke siden... Og NextGentel kan ikke akkurat skryte på seg å være kjappe med leveringen!! Men, men... det hadde antageligvis blitt noe begrenset blogg-aktivitet alikevel i og med at mannen min lå på sykehuset forrige helg, og at vi hadde barndåp helga som var :)




Tusen takk for hyggelige kommentarer på forrige innlegg - det ble operasjon og 2 netter på sykehus for ham, men det går veldig bra nå selv om han ikke får brukt armen all verden da... Så nå driver jeg litt som hjemmesykepleier også ;)



Vi hadde også en kjempefin barndåp med familie og venner i flott vær og med god mat!! Perfekt :) Tenkte jeg skulle vise dere litt bilder fra den litt senere...

Rukket å være litt produktiv også - Tilda-engelen har fått plass på det ene gjesterommet... Og som krok til den har jeg skrudd en teskje på veggen og bøyd den - ble lekkert ja!! ;)

Jeg har hatt litt blogge-abstinenser den siste uka og gleder meg derfor til å komme rundt på besøk og se hva dere holder på med :)

1 kommentar:

  1. Så fin tildadukke. Har så lyst til å prøve å lage en jeg også, men er ikke dreven til å sy. Så.... God bedring til gubben og lykke til med å bli kvitt dine boggabstinenser.

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)