5. mai 2010

50% på Lille Villa :)

Selv om vi bor på et lite sted så har vi en kjempekoselig interiørbutikk og kafè her - nemlig Lille Villa...http://lillevilla.no/

I dag hadde de 50% på alt interiør i butikken og jeg lar meg lokke... selvfølgelig :)
Jeg kunne tenkt meg veldig mye, men desverre er det ikke ubegrenset med midler på bankkortet... Jeg får også problemer med å velge hva jeg skal kjøpe når det er så mye jeg kunne ønsket meg, og til en rimelig pris... men litt ble det da :)

Color/white-bokser fra Blomingville gjør vaskerommet mer innbydende...
I tillegg ble det flere krukker fra Ib laursen i forskjellige størrelser - jeg kjøpte noen ekstra også, kjekt å gi bort i gaver :)
Fikk med meg en glasskål og noen marmeladeglass også - kjekt å ha...
Rosenborg vinner over Stabæk - Jippi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)