5. jan. 2011

Siste rest...

Jula er offisielt over hos oss... vel.. det henger igjen noen rester enda... Men i løpet av dagen skal restene være borte!!

Juletreet står ribbet på stua klar til å kastes!
Og i år skal det lenger enn på verandaen... Vi skal ikke finne det igjen til våren i en krok, ribbet for barnål - nei, denne gangen skal det helt opp dit hvor alt annet hageavfall tar veien!

Også har vi noen rester av julekakene da... Jeg klarer nesten ikke se på de - lei!!!
Hvorfor lager vi egentlig så mye hvert år??
Ingen av de som kommer på besøk orker noe særlig av det, de er jo allerede lei, for de har x antall bokser stående de og....
Nei, neste år skal jeg bare lage julegodis - det forsvinner raskt ;)

Også er det som regel slik at jeg i noen dager etter jule-utkastelsen, går og plukker julepynt jeg har glemt å ta ned... er alltid slik :)
I dag får vi besøk langveisfra, fra "utlandet" - det blir koselig :)
Ha en fin onsdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)