28. sep. 2011

Elg, men ikke elgjakt...





Må bare vise dere denne kule elgen!!
Med denne trenger du verken gå på jakt eller få et stort utstoppet elghode på veggen...
For denne er hvit, i tre, og i akkurat passe størrelse :)
(Du finner den i nettbutikken)



Har ett horn liggende på skjenken.. det er vel neppe fra en elg, men jeg syntes det var kult :)
Har kjøpt det på Bruktbo - og jeg har sett på bloggen deres at de har hatt masse horn til salgs i høst, virkelig synd man bor så langt unna...

Ha en fin onsdag folkens :)

2 kommentarer:

  1. Jeg liker ikke utstoppa dyr i det hele tatt men hvit elg i treverk var ikke så verst i det hele tatt :) Stilig :)

    Ha en fin onsdag du også
    klem klem

    SvarSlett
  2. Knall fint hode, jeg har bestilt meg et DIGERT vannbøffel hode i hvitt som skal opp på veggen på et av våre kontor...gleder meg til å få det på plass...

    PS
    Jeg har hjortegevir om du ønsker...selges for kr. 250,- pr stk inkl. porto....

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)