27. sep. 2011

Detaljer fra et nyoppusset bad...

 Vi har pusset opp gjestetoalettet og har blitt veldig fornøyde :)
Det er ganske stort - men det har skråtak og er uten vindu.. Det var mørk rød tapèt på veggene og plastbelegg på golvet.. Med andre ord - ikke pent!
Men nå er det hvitt og sååå fint :)
Bordet er tatt med hjemmefra og bærer preg av tidens tann - men det er jo det jeg synes er sjarmerende med det... 


Ingen grunn til at selv ikke dorullene tar seg pent ut :)
(I kurv fra Hos Farmor)


Det dufter deilig av White tea - mmm...
(Fra Kremmerhuset)


Ny lampe måtte også til - og siden det var vanskelig å ha lampe i taket (siden det er skråtak), fant jeg en som passet perfekt på veggen...
(Fra Ikea)


Alle detaljer er viktige ;)
Men såpedispenseren husker jeg ikke helt hvor jeg fikk tak i gitt...

Sol fra blå himmel på Østlandet - nyt!!

1 kommentar:

  1. Tipper det var godt å få åpnet det med litt hvitt ja - usj, mørke rød - hørtes ikke bra ut :) Likte spesiellt den kurven og lampa :)

    En fortsatt herlig tirsdag ønskes deg fra meg
    klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)