5. jan. 2012

Inspirasjon fra Hübsch




Bildene er fra Hübsch's vårkolleksjon - og
jeg lar meg begeistre!
De fortsetter trenden med flotte produkter i tre/ natur, 
mye hvitt, og industristil.
Utover våren kommer mange av produktene hit
til Hos Farmor - men allerede har vi ett bredt utvalg av
Hübsch-produkter fra deres to første kolleksjoner!
Ser du noe du gjerne vil at vi skal ta inn fra vårens
kolleksjon så send oss gjerne en mail;
post@hosfarmor.no

Mer fra vårens kolleksjon finner
du på deres blogg og facebook-side


1 kommentar:

  1. Hei.

    Hyggelig å møte deg på treffet i går.

    Og grattis med en Dehn Design.
    Merete var veldig gira på at premien skulle bli brukt, så du kan bytte både størrelse og farge.
    Gi meg beskjed så kan jeg godt ordne det for deg.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)