12. des. 2011

Min ønskeliste hos Dorothea :)

Dorothea har akkurat nå en konkurranse gående med helt superdupre premier - 
du får oppfyllt dine ønsker inntil 3000.- eller 1000.-
*Lykke*

Jakke & Strikkekjole fra Cream


Strikkekjole fra Culture


 Strikket genser fra Cream

Øverst på min ønskeliste fra Dorothea er klær!!
De har så utrolig mye fint å velge mellom - men jeg liker veldig godt Cream :)
Årets julekjole er fra Cream og allerede brukt på en hyggelig førjulsmiddag!


På ønskelisten er også Love Manuela
Me love!!
Manuela's blogg Passion for baking er ofte besøkt :)


 Skulle gjerne hatt både skålen og koppene - 
fine og enkle :)


Og en annen favoritt er Green gate - 
liker veldig den julete utgaven Red fay :)


For å komme til bloggen til Dorothea og bli med på konkurransen
trykker du her

Og for å følge dem på facebook trykker du her

Lykke til!!
(Men jeg krysser fingrene for at det blir JEG som er den heldige :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)