21. apr. 2011

...ønsker vi god påske!!

 Det skal være gult når det er påske!!

 Pip-pip'en har blitt spraymalt gule, men en ble oransje....

 Denne er herlig - kjøpt på Jostu :)
Gule tulipaner med bjørkeris pynter opp i stua...

Regner med at dere har lagt merke til at bloggen har endret navn og fått ny header?!
Som du sikkert nå vet, så åpner jeg nettbutikken: 
om ikke lenge (forhåpentligvis cirka 1.mai :))
Derfor vil bloggen også endre utseende fremover, MEN adressen blir den samme - så for dere som er følgere eller som har meg på blogglista si så vil det ikke bli noen forandring :)
Håper dere blir meg videre!!

Følg Hos FarmorFacebook og hold deg oppdatert på når jeg åpner!!

Riktig god påske alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)