25. feb. 2011

Gås på menyen...

Selv om det bokstavelig talt ikke står på menyen, så er dette noe av det jeg driver med om dagene da, og så moro som det er :)
Viktig å starte påskeforberedelsen tidlig :)
Noen vil bli lagt ut i Epla-butikken min etterhvert også...
(Gjessene er ca 27 cm høye og ca 20 cm lange fra nebb til stjert)

Ingen spennende planger er lagt for helga - bortsett fra, selvfølgelig, at vi skal se Bjørgen og Northug ta flere medaljer i ski VM!!
Jeg er litt sportsfreak, så VM må vi se på :)

Her skal vi ha tapas i kveld - elsker tapas, og vi har det så ofte som jeg orker å lage det, for det tar litt tid... Gleder meg!!
Ha en finfin fredag :)

1 kommentar:

  1. Kjempefine gjess du lager. Masse arbeid å lage disse. Du er flink.
    Ha en kooooselig lørdag
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)