16. okt. 2010

Loppefunn og litt til..

Akkurat nå er det litt hektisk siden husflidsmessa jeg skal være med på, kun er 2 uker unna...
Jeg føler jeg må sitte ved symaskina hele tida for
å få nok produkter tilslutt... uten at jeg helt vet hva nok er da... :)


Uansett, så har det gått på bekostning av
loppemarked-besøk denne høsten...
Men i dag fikk jeg med meg ett allikevel da..
Kan tross alt ikke gå en høst uten et loppis-besøk :)
Og utbyttet ble bra synes jeg!!

Ausene vet jeg ikke helt hva jeg skal bruke til enda,
men kanskje de blir stearinlysholdere...?
Formen skal brukes i en
juledekorasjon ...
Fant masse stygge lysestaker - men de skal bli så fine så...
Bare jeg får spraylakket dem - eller spraymalt -
hva er best??

Og så Norgesglass da!!
Synes de er kjempefine, og
i dag fant jeg 2 store :)


Tidligere i uka fikk jeg kjøpt meg denne
kassen...
Kjempefin å ha bestikk eller sølvtøy i...

Og et sinkhus selvfølgelig...
Selv om alle andre også har det, så
måtte jeg bare ta med meg et jeg og...
De er jo kjempefine!!


God lørdagskveld,
nå kaller symaskina igjen :)

1 kommentar:

  1. Kjempefin bestikk-kasse, er den et loppisfunn?? Lysestakene blir fine med maling, jeg har brukt aa spraymale, for det er saa goey. De blir litt matte, det synes jo jeg er fint, men hvis en vil ha dem blanke, kan en spraye over med blank lakk, har jeg lest flere steder.. Og saa leste jeg et annet sted om en som sprayet lysestakene med zinklakk, det ble ogsaa bra. Moerkegraa litt saan ruglete, saa det ut som. Lykke til, og blogg naa endelig resultatet! '
    ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)