16. sep. 2010

Ny gammel kasse og middagstips...

Vi hadde en kjempekoselig helg i Sverige med familien, god mat, og 'litt' shopping.... Kassen ble med hjem - og nå står den på stua som ett lite bord inntil den får andre bruksområder :)
Vannkannen ble også kjøpt på turen - vi var nemlig innom en ganske ny IKEA i Malmø og jeg ble imponert - den var virkelig fin, og ikke minst utrolig bra tilpasset barnefamilier spesielt i restaurantdelen... Har ikke fått tatt bilder av noe av det andre vi kjøpte, kanskje siden... ;)

Så til middagstipset!
Jeg er nemlig trofast og avhengig tilhenger av Trines mektige matblogg's oppskrifter - og i dag serverte jeg Pasta Carbonara med ovnsbakte tomater :)
Anbefales på det varmeste, tomatene ble utrolig gode, og de sto hele 3 timer på 100 grader i ovnen!!!
Nå kan du også printe ut ett og ett innlegg/ oppskrift, eller laste dem ned i Pdf..
Jeg har prøvd flere av oppskriftene og liker veldig godt av hennes kylling-oppskrifter også,
så ta en titt innom henne og planlegg middagene fremover :)

*Klem*

2 kommentarer:

  1. Et smakfullt innlegg både med loppisfunn og oppskrift. Det liker jeg. Takk for titten.
    Klem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Hei=)
    Tusen takk for pakken! Nydelig=) Hentet den igår, så skal få tatt bilde av den og blogget=)
    Nydelig kasse som ble med deg hjem! Du skal beholde den slik den er i farge nå, ja? Synes den er flott slik=)
    Skal titte innom den matbloggen du anbefalte=) Middagstips er alltid hjertelig velkommen hos meg=)

    Ønsker deg en flott fredag! Snart helg!=)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)