29. mai 2010

Før finalen...

Straks begynner Melodi Grand Prix-finalen - den skal jeg se! Synes sangen Norge har er aldeles nydelig, og jeg får gåsehud når han (Didrik Solli Tangen selvfølgelig :))synger den... Håper på seier i kveld - må da være en fordel å ha hjemmebane...?? :)


Har nesten alltid friske blomster hjemme - kjøpt i blomsterbutikken eller plukket selv...


Elsker tapas - det er skikkelig lørdagskos!! Oppskriften på Spinatsnurrene med feta, oliven og soltørket tomat har jeg funnet hos Trine og hennes mektige matblogg - der finner jeg masse inspirasjon til god mat, så det er verdt å kikke innom henne :) Lefserullene med spekeskinke og basilikumkrem har jeg også sett hos henne...
Bon appetit og god fornøyelse i kveld!! Heia Norge!!

1 kommentar:

  1. Å ble sulten jeg nå..
    TApas er virkelig tingen, fantastisk mat og fantastiske smaker. LOve it!
    Og med friske blomster på bordet blir alt enda et hakk bedre;-)

    Klemmer fra meg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)