30. mars 2010

Dette gjør meg glad og lykkelig!

Christine i bloggen hvitstil har utfordret andre bloggere til å fortelle hva som gjør oss glade og lykkelige. Det er viktig å ikke ta hverdagen for gitt - det går i det samme vante - for det er jo nettopp den som er livet ditt... Derfor kan det være nyttig å tenke på; hva er det i dag som har gjort meg glad og lykkelig?

- At det lukter nybakt brød i huset, og spesielt glad er jeg for at det er mannen min som har bakt!
- Jeg er lykkelig over å ha verdens skjønneste gutt som akkurat nå sover søtt i vugga si.
- For at det har vært fint vær i dag.
- Jeg har gått en lang tur i dag sammen med en kollega av meg.
- For at mamma og pappa kommer i morgen og skal feire påsken sammen med oss.
- For at det står nybakte "snurrer" på kjøkkenbenken..

Sett pris på de små ting her i livet og gled deg over de store...

Sørg for å lev et godt liv, det kommer ikke i reprise!


1 kommentar:

  1. Du har jo de deiligste ting å være glad for :) Ha en deilig påske og kos deg som best med dine.

    Vennlig hilsen
    Christine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)