21. okt. 2012

Årets julebøker på lager!!





Blir du inspirert?? 
Det blir jeg!!
Sanselig jul, oppfølgeren til Sanselig sommer, er endelig kommet på lager!!
I god tid før jul kan jeg sette meg ned og hente inspirasjon fra denne fantastiske boken hvor
også veldig mange bloggere har bidratt - kanskje du er en av dem?
Fantastiske bilder, ideer og tips, og ikke minst oppskrifter skal jeg ta
med meg i mine juleforberedelser :)

Du kan bestille boken her




Vintage by Nina har også kommet med en julebok!!
Åhh - for oss nostalgikere med sans for det naturlige og rustikke er dette den perfekte
juleboken!!
Nydelige bilder... *sukk*...

Boken kan du bestille her

Begge bøkene er perfekte julegaver, så hvorfor ikke benytte sjansen til å få
unna noen julegaver? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)