14. juni 2011

Nytt skilt og loppisfynd :)


Stilig?!
For en liten evighet siden vant jeg en konkurranse hos Ide-puffen
- et emaljeskilt fra danske Ramsign
Jeg kunne velge farge, utforming og tekst selv, og da ble det et skilt til butikken min :)
Nå er det kommet opp og jeg ble veldig fornøyd med det!


For 2 helger siden var vi i Sverige og da fikk jeg med meg et loppis der!
Til tross for nesten 30 grader den dagen var det masse folk (det var heldigvis utendørs alt sammen:) - og jeg erfarte at norske og svenske loppis er forskjellige... 
Her var det ingen som dyttet og presset seg frem, det var god plass ved bordene, og det var billig - med andre ord var det loppis-priser! Synes prisene har tatt litt av her i Norge...

Mange herlige 'loppisfynd' ble med hjem, blant annet denne brødskjæreren til 10 kroner!!
Dette er nostalgi - farmor har nemllig en sånn stående - gul - og farmor har alltid skjært opp sitt fantastiske hjemmebakte brød på den :)
Skulle ønske man var barn igjen - 
løpe over til farmor og få nybakt brød med smør og hvitost... og kakao ;)

2 kommentarer:

  1. Så gøy....en slik hadde vi å :o) Hadde jeg bodd litt nærmere skulle jeg gjerne tatt en tur til deg på handling!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  2. Så herlig skiltet ble da. Jeg har lyst å ha et utenfor verkstedet også. God ide. Herlig med brødskjærer. Det går an å skjære steika i disse også mener jeg.
    Hei hopp
    Klem
    Randi

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)