26. jan. 2011

Box-mania :)

Ja, det er ingen hemmelighet at jeg digger stilige bokser...
Det er heller ingen hemmelighet at jeg digger Tilda...
Tilda-bokser blir derfor midt i blinken :)
Var nemlig en tur innom Panduro hobby i dag, og boksene er fra årets vårkolleksjon.
Har ingen plan for hva de skal brukes til - så foreløpig får de stå til pynt!

Har hatt en effektiv dag i dag gitt - gjort noen ærend - som jeg skal
fortelle om en annen gang ;)
Og det gleder jeg meg til - hihi :)
*liker å være litt hemmelighetsfull*

Til og med vært hos frisøren, og det var virkelig på tide... Men det ble litt kaldt om ørene :)
Vi har nettopp kommet inn fra en liten gå-tur nå, vi prøver nemlig å få til det så ofte som mulig, og da kan det bli en 3-4 ganger i uka... deilig med frisk luft, men i dag var det kanskje i friskeste laget med minus 15...

I kveld blir det Tid for hjem og CSI - godt plassert i go'stolen :)

3 kommentarer:

  1. Kjempefine! Jeg er litt sånn jeg også. Kjøper ting jeg liker godt og så tar jeg problemet med hvor det skal stå senere... Er det fint nok, så finner man alltid en plass:) Ble foresten litt nysgjerrig på hva som er nyinnkjøpt... Gleder meg til å høre!

    Klem Kaja:)

    SvarSlett
  2. Knallfine! Vi får de inn i butikken i Lillestrøm i slutten av uka eller begynnelsen av neste. Sammen med masse nye varer. Og på fredag er det gave og interiørmessa - gleder meg!!
    KLEM!

    SvarSlett
  3. Har sett reklame for disse boksene, de er LEKRE! Takk for titten på en trivelig blogg =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)