11. apr. 2010

Med inspirasjonsguiden i Linneas hage...

Jeg synes det var genialt å lage en inspirasjonsguide til oss interiørelskere!! Å få masse tips til koselige steder rundt i Oslo, samt gode tilbud er jo fantastisk... så denne våren og sommeren skal guiden BRUKES, og jeg begynte i går hos Linnea's Hage i Nittedal :)

Etter besøket hos Linnea's Hage er jeg ikke lenger GreenGate-jomfru :)

Endelig fikk jeg også tak i både Kusmi tea bags kydret med sjokolade... Mmmm....
Og ikke minst fikk jeg tak i 2 stk blå Pip-krus - synes de er kjempeskjønne og ønsker meg flere!! På http://www.pipstudio.com/ kan du se mange flere herlige produkter :)


I tillegg kjøpte jeg 2 marmeladeglass fra Blomingville, samt 4 fine hylleknekter som etterhvert skal på noen hyller til stua - får vise frem dem senere :)
Hvor skal jeg neste gang mon tro?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Håper du kommer tilbake igjen :)